Džiaugiamės, jog perkate pas mus ir siekiame, kad mūsų partnerių prekės bei paslaugos džiugintų jus puikia kokybe. Taip pat kviečiame susipažinti su kuponų ir prekių grąžinimo nuostatomis ir garantinio aptarnavimo sąlygomis.

1. Kuponų grąžinimo nuostatos

1.1 Atsisakyti kuponų pirkimo ir susigrąžinti pinigus galite per 14 dienų nuo kupono pirkimo dienos (prekėms) arba kuponų įsigaliojimo dienos (paslaugoms) užpildant kupono grąžinimo formą, kurią rasite www.beta.lt/grazinimas

1.2 Grąžinti galite tik nepanaudotą kuponą.

1.3 Primename, jog remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis, nekeičiami ir negrąžinami apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ir laisvalaikio paslaugų kuponai. Taip pat negrąžinami kuponai renginių bilietams, kino bilietams, nuolaidoms, prenumeratoms, skaitmeninio turinio paslaugoms.

1.4 Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo prašymo gavimo dienos grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

 

2. Prekių grąžinimo nuostatos

2.1 Atsisakyti prekės, jei Jums netinka jos forma, dydis, spalva ar komplektiškumas, galite per 14 dienų nuo prekės atsiėmimo/pristatymo dienos. Prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.

2.2 Primename, kad remiantis LR Civilinio Kodekso 6.228 straipsnio nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

  • parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
  • megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
  • kūdikių drabužėliai;
  • pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs gaminiai;
  • siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai;naktiniai marškiniai, ---pižamos ir panašūs dirbiniai;
  • liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
  • perlai, brangakmeniai, taurieji metalai bei jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
  • patalynės reikmenys;
  • erotinės prekės;
  • intymios higienos prekės;
  • burnos priežiūros prekės ir kitos panašios paskirties prekės;
  • kokybiškos greitai gendančios prekės arba prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • prekės, kurios buvo gaminamos pagal individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai pritaikytos -pirkėjui;
  • prekės, kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo);
  • vaizdo bei garso įrašai, programinė įranga, kurie buvo išpakuoti po pristatymo / atsiėmimo.

2.3 Gavę nekokybišką prekę, nedelsdami kreipkitės į prekės pardavėją ar garantinį servisą, kuris nurodytas kupone. Prekės pardavėjas (ar garantinis servisas) nustatys Jūsų nurodytų prekės trūkumų atsiradimo aplinkybes ir jei šie bus objektyvūs arba atsiradę ne dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant ar laikant prekę, esant galimybei tokios prekės bus pakeistos kokybiškomis arba per 14 dienų už jas grąžinti pinigai. Prekės kokybės vertinimas ir taisymas/keitimas gali užtrukti iki keturių savaičių.

2.4 Prekę, jei kupone nenurodyta kitaip, grąžinti turėtumėte į prekių atsiėmimo skyrių, kuriame ją atsiėmėte. Jūsų bus paprašyta užpildyti prekės grąžinimo formą, nurodant kupono numerį, savo asmens duomenis (vardą, pavardę, sąskaitos numerį) bei prekės grąžinimo priežastį. Jei prekė Jums buvo siųsta į namus, ją galite grąžinti į artimiausią prekių atsiėmimo skyrių arba susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 852073000 ir užpildžius reikiamą prekės grąžinimo formą atsiųsti ją registruotu paštu.

2.5 Kiekvienos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos akcijos pasiūlyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių pasiūlymuose.

2.6 Garantija nėra taikoma:

  • Jei prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai laikant ar naudojant prekę;
  • Jei gedimus sukėlė stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, taip pat buitiniai faktoriai;
  • Jei gedimus sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai ir pan.;
  • Jei gedimus sukėlė prekės naudojimo metu naudoti neoriginalūs prekės vartojimo reikmenys, priedai, bet kokie kiti prekės veikimui užtikrinti naudoti neoriginalūs produktai;
  • Jei gedimai atsirado dėl pirkėjo programinės įrangos gedimo;
  • Jei prekė buvo mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta;
  • Jei pažeisti prekės garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;
  • Jei įranga buvo remontuojama neautorizuotame serviso centre;
  • Programiniams produktams ir informacijai, kurie neteikiami kartu su gaminiu, o savarankiškai nustatomi, saugomi ir kuriami paties vartotojo;
  • Įprastai susidėvinčioms prekių dalims;

2.7 Jei prekė grąžinama garantiniu terminu, pirkėjas sutinka, kad ekspertui nustačius, jog pretenzija dėl prekės trūkumų yra nepagrįsta arba trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės netinkamai naudojant arba laikant prekes, visas eksperto tyrimo išlaidas apmoka pirkėjas.

2.8 Prašymą dėl pinigų grąžinimo gali pateikti tik tas asmuo, kuris mokėjo už kuponus. Pinigus ne vėliau nei per dvi savaites nuo prašymo gavimo dienos grąžiname į banko sąskaitą, iš kurios buvo padarytas apmokėjimas perkant kuponus.

2.9 Grąžinant prekę būtina pateikti kupono kodą bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus.

Ничего не найдено
Atgal į viršų
Naujienlaiškis
Noriu paklausti
BŪK PIRMAS!
Kurį pasieks šie pasiūlymai:
  • Nauji / specialūs
  • Riboto kiekio
  • Slapti
  • Paskutinės minutės
Sekite mūsų naujienas čia: